fredag 9 april 2010

Fresh start.

Tänkte börja uppdatera bloggen lite då,blir alltid såhär att ett tag skriver man jättemycket och ofta och sen bara dör det ut..Men eftersom uppdatering blivit efterfrågad av fler än en så kör vi på de.Hehe.

Är då som alla vid det här laget redan vet gravid och är nu i vecka 18. Helt sjuk att jag har en liten i magen som redan vart där så länge, snart halva tiden. Längtar väldigt väldigt mycket.
Hur som helst så tänkte jag kanske lägga ut lite bilder i bloggen på magen, om ajg nu hittar sladden till min mob.Så det lär märkas,men den är iaf stor och man ser klart och tydligt att mini bor där inne!

Nu ska jag göra annat.

Bye sålänge.

2 kommentarer:

mammatezzan sa...

men ahh vad kul, ska du ha bebis =))
lycka till. säg till om du behöver ngt, jag har ju massor ;)

madde sa...

härligt att du uppdaterar bloggen. och grattis igen till bebisen i magen nu får du en egen liten prins eller prinsessa att gosa med