torsdag 29 april 2010

Torsdag.

Efter ett litet uppehåll är jag tillbaka,så skönt att vara ledig och bara kunna göra roliga saker. Och städa med såklart,fast även det är rätt kul.

Nu blir de jobb de fyra kommande dagarna och sen drar vi till Malta. Ska bli så skönt så skön,så förberedelserna är igång. Håller just nu på att gå in mina nya flipflop och det är inte alls skönt. Ska även ta och prova min bikini tänkte,hmm kan nog bli en intressant syn. Får se om det går alls!

Nu till veckans höjdpunkt,det andra ultraljudet. Våran lilla mini växer som den ska och allt såg bra ut. Låg där inne och hade det gött och klia sig på näsan. Sen var jag även och lyssna på hjärtat och det slog på bara bra.

Nu ska jag fixa lite och sen ner till stan och fika, växla pengar och titta på lite annat.

So long.♥

Inga kommentarer: