torsdag 17 december 2009

Längsta dagen..i mitt liv?

Nej,inte riktigt, men rejält lång.
Var uppe till 5,på plats hos underbare Helene 7 och då belv de mys och alkohol. Sen var man rejält fuller fram till kanske 10 då man var bakfull. Ja sen var de bara och ladda om för julfest med jobbet som för min del var nykter.Kom hem vid typ 22.30 och här sitter jag.Känns som jag har huvet fullt av bulldeg vilket är lika med att jag inte alls fungerar som jag ska.
Hur som helst, nu är jag helt klar med allt vad skola heter.. Känns som en befrielse att inte ha en endaste uppgift kvar att göra. Dags att börja arbeta på allvar,vilket känns hur bra som helst.
Så nu börjar vi räkna ner till första jobbdagen.

Kan även börja räkna ner till flytten,skönt men jobbigt. Det här stället kommer jag lämna rätt sorgsen då det verkligen har varit hemma för mig. Men som man säger home is where your heart is.
Ska nog kunna trivas jättebra dit jag flyttar nu med.

Nae vet ni vad, nu orkar jag inte hålla mina blå ( grönbruna) uppe länge, så jag återkommer när jag är i bättre skick en såhär.

Godnatt! ♥

Inga kommentarer: