fredag 18 december 2009

Grandags..


Ja, idag kom granen in i lgh..Jag och mina små pojkar brukar inte bråka värst mycket men när granen kommer upp är vi aldrig överens. Den är rolig att klättra i, rolig att äta på,kulorna i den är roliga att leka med. Jag tycker inte det är ett dugg kul. Har nu ställt skålar med diverse sorters peppar i under granen, för det ska katter inte gilla..Hur går det då?joo lite bättre är det allt. Men vi får se. Granen vs katterna är jämn, men lite skit har granen fått ta så katterna leder än så länge.


6 dagar kvar till julafton! inte långt alls med andra ord. Sjukt vad tiden går fort,


Nu ska jag ta o fixa lite här hemma sen gå till Anna,käka lite mat och dricka kaffe. Kan säkert bli lussebulle med om jag känner Anna rätt.


Hej så länge.

Inga kommentarer: