fredag 18 december 2009

Men åhh..

Vad trött jag blir!
Ska aldrig mer säga att något är bra..Säger jag att håret är bra- då blir det skit, säger jag att jag ska skippa ny mobil och behålla den gamla för den är bra ja då ballar den ur. Alltid alltid alltid samma sak.
Nu är de inte många dagar kvar tills jag flyttar och det känns..bra. Jag har verkligen trivts, kännt mig som hemma trots lyhördhet och så men när det kommer till mitt privata liv så har jag inte kunnat slappna av en endaste gång på väldigt väldigt länge. Bakgrunden till det hela är en lång och inte jätterolig historia alla gånger. Jag brukar alltid tro på människors godhet, men ibland går det helt enkelt inte.
Jag får helt enkelt bara låta allting vara som det är, för nu i alla fall.

Men,jag måste påpeka, imorgon får jag äntligen träffa min kille igen..Och spelar ingen roll om jag säger att det vi har är bra för det kan inte vara annat..Kärleken övervinner allt!

Är inte riktigt på humör..känner mest för att sova så blir nog de.

Godnatt allihopa ♥

Inga kommentarer: