måndag 21 december 2009

sådär då.

Kallt som satan, mycket snö,årliga paketleken och världens bästa kille..Så har helgen varit..Har väl varken haft tid eller lust då att skriva här.
Hur som helst, paket leken var rolig. 7 tjejer, 14 paket. Lugnt till en början sen hets och fula svordomar ( könsord ) men det var lyckat, och antagligen mest lyckat för Heidi som lyckades roffa åt sig hela 6 av paketen.. Jag fick två jättefina grejer så jag är nöjd.

Snart är de julafton, mysigaste dagen på hela året. Min börjar dock med jobb mellan 7 till 15.15 men det är bra pengar plus att det antagligen är mitt sista pass jag jobbar då jag from januari börjar på ett nytt jobb. Kommer bli jättekul, men samtidigt tråkigt och jobbigt att lämna det gamla bakom sig då jag kommer sakna dom som bara den. Men kommer hälsa på då de alla har satt ett spår i mitt hjärta.
Men så är det alltid, speciellt inom vården. Nog talat om det.

Nu ska jag vänta på att min baby ska komma hem från träning sen blir det mysa mysa mysa. Kan knappt fatta att han är hemma igen.

Vi hörs när vi hörs.
Hej sålänge.

2 kommentarer:

Stormyrvegen sa...

Han är så mysig Sebba :)

Hela Raelingen sa...

Kjempe koselig! :)